شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♥♥ شلة مكانى بالمنصة ♥♥

الرئيسيةبوابتي أحدث الصورالتسجيلدخول

يوم حظى بالشلة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

يوم حظى بالشلة Empty
مُساهمةموضوع: يوم حظى بالشلة   يوم حظى بالشلة Emptyالجمعة نوفمبر 09, 2012 12:10 am

موضوعى اليوم هو عن يوم حظى بالشلة و هو كان يوم ما انضممت لهذه الشلة الكريمة الموقرة المحترمة و لا يكفينى الكلام فى مدحها و كمان يوم ما بقيت مشرفة على يد الاخت الكريمة سوسو الله يخليها كلاها نظر و الله مع انى كنت ظلماها بس استغفر الله ان بعض الظن اثم الوقتى انا بحبها موووووت و انا رح احكى لكم يوووم ما انضممت للشلة فى يوم جميل و كنا قربنا على باليل و مزاجى كان حلووو و كنت بكلم ناس وبتعرف از اننى ارى ملف المديرة جوجو فادخل و كلى عشم فى ان انضم للشلة و اكلم المديرة بكل احترام و جدية كلام عااادى عن المديرة يعنى كلام بعيد عن الشلة و بعدها لاحظت انها حبتنى وانا حبتها المهم عرضت على الدخول فى الشلة بعدها انا ما ترددت فى الدخول دووون تفكر لانى شوفت مديرة كريمة و طيبة و مرحة من دوون ما اتردد وافقت و لقيت شلة محتضنة بعضها اللى فيها كلهم اسرة واحدة يا بنات لما بنكلم حد و نكرمه باخلاقنا بيحبنا يعنى على راى تامر حسنى يا رتنا لما نشوف بعض نعرف بعض او لاءة نضحك كدة فى وش بعض منقولش للضحكة لاءة مبسوطة بس ما تتضحكوا كدة لا يفكروكم عبط ههههه ساتتتتتتتتتت نتكلم لاتبقاا بعدين سلالالالالالالالاميوم حظى بالشلة 159818497
katren
عضوة برونزية
عضوة برونزية
katren

يوم حظى بالشلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم حظى بالشلة   يوم حظى بالشلة Emptyالجمعة نوفمبر 09, 2012 5:53 pm

دهه كان يوم حظنا احنا

*
*
*
*

متفرحيش اوى دي مجامله بس *

*
**
katren
عضوة برونزية
عضوة برونزية
katren

يوم حظى بالشلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم حظى بالشلة   يوم حظى بالشلة Emptyالجمعة نوفمبر 09, 2012 5:54 pm

انا بهزر اوعى تزعلى
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

يوم حظى بالشلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم حظى بالشلة   يوم حظى بالشلة Emptyالسبت نوفمبر 10, 2012 6:25 pm

هههههههههههه مرررررررررسى مبسوطة على فكرة انا و انتى جينا فى نفس اليوم اصلا
katren
عضوة برونزية
عضوة برونزية
katren

يوم حظى بالشلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم حظى بالشلة   يوم حظى بالشلة Emptyالثلاثاء نوفمبر 13, 2012 4:18 pm

تسداى انااا مختش بالى طيب كويس نحتفل بيه سوا ةتونخهع
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

يوم حظى بالشلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم حظى بالشلة   يوم حظى بالشلة Emptyالأربعاء نوفمبر 14, 2012 10:37 pm

ههههههههه هبلة اوعى برضوا تزعلى بس انا مش عرفة ادخل على صبايا ابعتى لى الرابط

يوم حظى بالشلة
صفحة 1 من اصل 1