شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♥♥ شلة مكانى بالمنصة ♥♥

الرئيسيةبوابتي أحدث الصورالتسجيلدخول

العبه كتير حلوى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اقوحان
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
اقوحان

العبه كتير حلوى  Empty
مُساهمةموضوع: العبه كتير حلوى    العبه كتير حلوى  Emptyالجمعة أكتوبر 05, 2012 11:53 am

هاي كيفكو صبايا العبه اليوم كتير حلوى
العبه كتير حلوى  883265357
العبه بتتحدث انو نحنا نكتب اغنيه واخر حرف من الغنيه الي بعدنا يبدي فيه مثل ياوحشني وانت
عني بعيد هموت واخداك في حضني مهما يحصل برضو قلبي روحو فيك والي بعدي يكتب

مثلا كل يوم احبو وتاني ويزيد هواه في قلبي اه من الي هيجرالي لما يعيش جمبي وكدا
انا هبدا

انا ولا عارف انا مال والا الي جرالي بحبك ياحبيبي بحبك وهتجنن عليك انا بقا حالي ماهو

حالي ولاشاغل بالي ياعمري غيرك ياعمري والله هموت عليك

وطبعا عادي الغنيه بالانجلش هلا انا الي كتبتو فيكو تكتبو اغنيه بالحرف ك او بالحرف k

اوكي هلا ابدوا

العبه كتير حلوى  530862351
اقوحان
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
اقوحان

العبه كتير حلوى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: العبه كتير حلوى    العبه كتير حلوى  Emptyالإثنين أكتوبر 08, 2012 7:29 am

صبايا انا افضلي ماأعمل مواضيع ههههههههه ههههههههه ههههههههه ههههههههه ههههههههه ههههههههه ههههههههه ههههههههه لللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللل ومشكورين هق67ه هق67ه على اهتمامكو بمواضيعي

و
مرســــــــــــــــ لاللكوا لان انتو بتقدو المواضيع الي انا عملاها ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي لللللللللللللللللللل تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ههههههههه ههههههههه ههههههههه ههههههههه لللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللل
roooosa
عضوة فعاله
عضوة فعاله
roooosa

العبه كتير حلوى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: العبه كتير حلوى    العبه كتير حلوى  Emptyالإثنين أكتوبر 08, 2012 4:30 pm

حبيبتى والله ما تزعلى أنا لسه شايفة موضوعك دلوقتى بس أنا ماليش فى الأغانى بس

علشان عنونك أنا دخلت

دددددددددددددددططططط بغعن hjjgkhjh

دلوقتى ايزااااال الشقية تدخل وأكيييييييد حترد هههههههههههههه

وســــــــلميــــــــلى عليها
نميناس
عضوة برونزية
عضوة برونزية
نميناس

العبه كتير حلوى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: العبه كتير حلوى    العبه كتير حلوى  Emptyالإثنين أكتوبر 08, 2012 6:31 pm

انا كمان تبت وما اسمع اغاني من زمان عشان هيك ينفع -
كل مرة بشوفك فيها ببقى نفسي اه اه

حرف ه

Danger - roro
عضوة جديدة
عضوة جديدة

العبه كتير حلوى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: العبه كتير حلوى    العبه كتير حلوى  Emptyالأربعاء فبراير 13, 2013 8:38 pm

كل سنه وانت طيب ومن قلبي قرين والسنه دي معايا واللير جاي ويايا يااغلى الحبايب ياسكر ودايب
http://www.justinbiebermusic.com/

العبه كتير حلوى
صفحة 1 من اصل 1