شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♥♥ شلة مكانى بالمنصة ♥♥

الرئيسيةبوابتي أحدث الصورالتسجيلدخول

مواصفات شخصيتى

فاكي
نميناس
roooosa
mam
حفصه
Gogo 1
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2012 12:23 pm

فعهههههههههههههههههه احم احم فعهههههههههههههههههه 436فع879 علشان بردوا متتقولوش انى عاقلة وكده اقولكم مواصفاتى و مش بهزر : 436فع879 مجنونة وبحب المجانين العاقلين ملهمش مكان فى قلبى قغنننننننننننننننن لما بكتشف ان اعز اصحابى ميستهلوش ثقتى فيهم بعاتبهم ووقتها بحس انى غلط غلطة عمرى انى عرفتهم وفى يوم وثقت فيهم قغنننننننننننننننن مكذبش فيا سنة تكبر ودى لغاية دلوقتى مش مقتنعة بيها انها فيا لكن دى من شرح مواصفاتى من اقرب الناس ليا قغنننننننننننننننن اكتر كلمة صعبة عليا انى اقولها (اسفة) حتى لو كنت غلطانة محدش يقدر يغلطنى قغنننننننننننننننن ابسط حاجة ممكن اعملها لما حد مبسترحلوش يقولى كلام او مواصافت استحالة انها تكون فيا انى مردش او اتجاهلوا قغنننننننننننننننن دماغى نشفة ومش بقتنع غير بالى فى دماغى قغنننننننننننننننن واحياننا عنيدة قغنننننننننننننننن ومع انى فيا كل ده بس بحب اساعد الناس قغنننننننننننننننن لما بكون فرحانة بخلى اى حد قدامى فرحان حتى لو كانت كائابة الدنيا كلها فيه قغنننننننننننننننن ولو زعلت عينيكم ماتشوف الا النور محدش يقولى تلت التلاتة كام تبقى ليلتوه سوده وامو داعية عليه قغنننننننننننننننن وقت الجد جد ووقت الهزار هزار بس مش اى هزار هزارى غريب شوية بضحك بسبب ومن غير سبب قغنننننننننننننننن دمى خفيف زيادة عن اللزوم قغنننننننننننننننن و الحمد لله بعد كل العبر دى ليا ناس بيحبونى اوى فى واقعى وفى النت قغنننننننننننننننن مطولش عليكم و مع انى كده بس ولله العظيم طيبة اوى قغنننننننننننننننن
اختكم : شروق يا قمرات ساتتتتتتتتتت
????
زائر
Anonymous

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2012 3:39 pm

عععغ77777777777 حلو بس مستحييييل انتي هاكذا ليافغ
حفصه
عضوة مشتركة
عضوة مشتركة
حفصه

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2012 8:59 pm

يااااااااه دا انتي طلعتي قلبك ما بين وما بين انتي مشوشه انصحك بطبيب نفسي ههههههههههههههههه مبسوطة
mam
عضوة مشتركة
عضوة مشتركة
mam

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2012 9:28 pm

لا انتى برده كويسة وشكلك طيبة
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالأربعاء سبتمبر 05, 2012 3:16 pm

ههههههههههههههه يعنى انا وحشة لالالا متقولوليش 56809680 بعيط
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالأربعاء سبتمبر 05, 2012 3:18 pm

وبعدين يا حفصة هههههههه انا عايزة طبيب نفسى اوكى معاكى بس نروحلوه سوا سوا
roooosa
عضوة فعاله
عضوة فعاله
roooosa

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة سبتمبر 14, 2012 8:04 am

يااااه كل ده شايلاه فى قلبك وسكته هههههههههههه

لا بس بجد مع كل ده واضح انك طيبة عنبغعن

بس انا عندى سؤال صغير هوا احنا ليه دايما بنعرف نمدح فى نفسنا ؟؟!!!بريئة وزة الملاك

لا بس والله حبيتك من كلامك اعغ6افلغا
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة سبتمبر 14, 2012 10:20 pm

مش عارفة بس انا ما مدحتش انا بقول كل الى عارفاه من مواصفات شخصيتى من اقرب الناس ليا ده مش كلام من عندى قغنننننننننننننننن
نميناس
عضوة برونزية
عضوة برونزية
نميناس

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة سبتمبر 14, 2012 10:25 pm

حيرتيني اوي شخصيتك بدها دراسه مستعجله هههههههه نةةةةةةةةة
فاكي
عضوة فضية
عضوة فضية
فاكي

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة سبتمبر 14, 2012 11:10 pm

رغم كل ما ذكرتيه شكلك طيبه من كلامك واموره وعسوله ودمك خفيف 44444444444444444444
roooosa
عضوة فعاله
عضوة فعاله
roooosa

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالسبت سبتمبر 15, 2012 9:34 pm

انتى زعلتى ولا ايه انا بهزر معاكى بلاةقبغتن عنبغعن
وبجد شكلك فعلا طيبة وانا حبيت فيكى صراحتك hjkuuuil
اتمنى ما تكونيش زعلتى منى ابتسامة كبيرة
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالثلاثاء سبتمبر 18, 2012 6:05 am

ههههههههههه مزعلتش ولله قغنننننننننننننننن
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالثلاثاء سبتمبر 18, 2012 2:03 pm

يا فندم انت زى القمر منغير كلام و هق67ه لانك عندك الثقة الكافية لتقديم نفسك اعغ6افلغا
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالأحد سبتمبر 23, 2012 3:48 pm

انا الى مشكووووورة على ردودكم الجميلة دى ومحدش يزعل منى او ياخد موفق من الكلام الى فى الموضوع ده لأنى ولله العظيم طيبة اوى رغم كل ده
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالإثنين أكتوبر 08, 2012 10:30 pm

مصدقاكى يا ضنايا مصدقاكى و الله ههههههههه
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالإثنين أكتوبر 08, 2012 10:46 pm

حفصة لما شروق تروح لدكتور نفسانى امال انا و انتى نروح فين ؟؟؟؟؟ هههههههههههههههههه
jojo55
عضوة فعاله
عضوة فعاله
jojo55

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالأربعاء أكتوبر 10, 2012 1:37 pm

ايزال كتب:
حفصة لما شروق تروح لدكتور نفسانى امال انا و انتى نروح فين ؟؟؟؟؟ هههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه بس بجد شكلك طيبه اوي
http://cooltext.com/?gclid=CIqmlMLWxbUCFaTMtAodRjoAUw
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالأربعاء أكتوبر 24, 2012 2:43 am

ههههههههههههههههههه 3غ67عغ67 هاتروحو على الموروستان عدل لا يمين ولا شمال انتو مينفعش معاكو دكتور يعالجكم لأنو هو الى هايتجنن منكم بلاش بلاء خدو اول تاكسى تحت بيتكو واتقابلو فى عنبر 1 ةتونخهع وانصحكو تكونو معزولين عن الناس علشان العاقلين الى حواليكو ده بالنسبلكوا اكيد ميطفشوش منكوا واوعدكو كل 3 شهور هاجيب كل بنات الشلة ونيجى نعوض الناس الى معاكو فى الموروستان بأى حاجة ياعينى لأنهم اكيد هايعيشو فى هم ما يتلم
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالأربعاء أكتوبر 24, 2012 10:17 pm

يااااااااا سلااااااااااام ليافغ و انا اللى بدافع عنك تصدقى بالله انى جزمة انى بهون عليكى الصدمة اصل فعلا حفصة كان عندها حق ههههههههههههههههههه
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالأربعاء أكتوبر 24, 2012 10:19 pm

jojo55 كتب:
ايزال كتب:
هههههههههههههههههههههه بس بجد شكلك طيبه اوي
انا طيبة يبقى متعرفنيش لما بتجنن هههههههه انتى اللى طيبة بتشتمى ليه ههههههههههههههههههههه
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 2:26 am

هههههههههههههههههههه اهى كلمة الحق بتزعل ومبتقبليش النصيحة ليه بس
السندريلا22
Admin
Admin
السندريلا22

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 2:31 am

هههههههههههههههههههههههههههههه صادقة في كل كلمة بصراحة ههههههههههههههههههههه يا بنتت لما تروحو لدكتور خدوني معاكم ه هههههههههههههههههههههههههههههه
http://www.s.s.s.com
السندريلا22
Admin
Admin
السندريلا22

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 2:32 am

roooosa ممكن تعرفيني عليكي من كتر كلام جوجو عنك حبيتك
http://www.s.s.s.com
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 6:18 pm

اه اااااااااااه ااااااااااااااااه انا هولد من كتر الغيظ تصدقوا بالله انا كلمت كل بنات الشلة و عمرى ما كلمت ابدا و بجد نفسى اكلمها اوووووووى
هههههه متزعليشrooooosa
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 6:19 pm

وقعت ازااااى يا جميل و بس انت عملى جااااااامد و بقولك يا فندم و انت تنفضلى مااااااشى ياااااا جميل لو منك استحملك ههههههههههه
اقوحان
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
اقوحان

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة نوفمبر 02, 2012 9:20 am

مشكوره لأعطائك هايدي المعلومات باين انك طيبه
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة نوفمبر 02, 2012 2:09 pm

باين كدة و الله اعلم يا حوراء ههههههههه ممكن ههههه لالا بهزر
اقوحان
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
اقوحان

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالجمعة نوفمبر 02, 2012 7:16 pm

هههههههههه
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مواصفات شخصيتى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مواصفات شخصيتى    مواصفات شخصيتى  Emptyالإثنين يناير 28, 2013 12:29 am

يلا ياولاد الناس الطيبين ماشى هاعدى هاعدى

مواصفات شخصيتى
صفحة 1 من اصل 1