شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♥♥ شلة مكانى بالمنصة ♥♥

الرئيسيةبوابتي أحدث الصورالتسجيلدخول

شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها

roooosa
سو.سو
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سو.سو
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
سو.سو

شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Empty
مُساهمةموضوع: شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها    شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Emptyالسبت أكتوبر 06, 2012 10:16 pm

السلام عليكم

اخواتى الكرام
مثل العنوان
.
.
.

1- عدم كتابة اى موضوع فى قسم اعلانات الادارة ( غير المديرين )

2- عدم الترشيح من النفس علما بانه لو حد رشح نفسه بدون علم المديرية وموافقتها ( الشلة غير مسؤلة عن دعمها ) .

3-من ستغيب عن الشلة اكثر من 14 يوم بدون علم المديرة بالظروف( ستطرد )

4- من ستعطى صديقتها او اى عضوة عضويتها فى صبايا الشلة غير مسؤلة عن سرقة عضويتها .

علما بانه سيتم تطبيق هذه الشروط الجديدة من يوم الاثنين 8 - 10 -2012

من ستكون غير عالمة بهذة الشروط بعد يوم الاثنين تراسلنى

شكرا لكم

roooosa
عضوة فعاله
عضوة فعاله
roooosa

مُساهمةموضوع: هـــــــــــــــ ((بالله عليكم ))ــــــام تدخلوا   شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Emptyالأحد أكتوبر 07, 2012 10:40 am

شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Images?q=tbn:ANd9GcRCe-eWreScDHsMvCMiLybA_esTrov4s9mFDTekMoT0uZaIKQjx

شفــــــــــــاك الله وعـــــــــافـــــــــــــاك حبيبتى لا بأس طهور إن شاء الله

ممكن تسمحيلى اقول أمور أخرى أيضا تحتاج إلى مراجعة (((أنا لا أقصد التدخل فى أمور الإدارة تلباتتالب ))) ولكن ليكون المنتدى

بحال أفضل من وجهة نظرى..............

قد يكون كلامى صعب ولكن أرجو أن تتقبلوه بصدر رحب لنصل لحلول أفضل

بســــــــــــــم الله:::

1) أنا ألاحظ دائما ندرة الأعضاء المتواجدين فى المنتدى حتى أن الذين يتواجدوا معروفين وممكن عدهم على الأصابع كما أنى أدخل

باستمرار ولا ألاحظ وجود المسئولين عن المنتدى !!!!!!!

اقــــــــــــتـــــــــــــــــراااااااااااااح

لماذا لا نثبت موضوع تضع فيه كل عضوة رابط صبيتها فى المنتدى بحيث يسهل لكل الشلة التواصل مع بعضها وإذا غاب أحد من

المنتدى نسأل عنه فى اللعبة فإذا وجدت الصبية هذا الإهتمام من الصعب بعدها عن المنتدى

2) موضوع التصويت نرجو التوضيح فيه بصورة أفضل

أنا كنت أصوت ل ((لؤلؤة البحار)) كل يوم وأدعمها أيضا ولكنى لم أجد جدية فى تدعيمها من الشلة الا من القليل

كما انى أتسائل لماذا صبية واحدة لمنصة واحدة؟؟!!! لماذا لا تكون صبيتان مثلا مقسم عليهم جميع المنصات؟!!!!!!!!!

اقــــــــــــتــــــــــراااااااااااااح

أ) ان نعلن للصبايا مثلا ان من ستدعم أكثر سيكون عليها الدور فى الترشيح للمنصة.

ب)أن نعلم كل صبية دورها فى الترشيح للمنصة كى تتحمس ليأتى دورها أسرع...

3)لايوجد مكان للحديث عن الصبايا فى اللعبة ((من تحتاج إلى مساعدة -تحديات -مال-الخ)) أو للأحداث الجديدة فى اللعبة!!!!!!!

4) دعوة صبايا آخرين للمنتدى وكل صبية تأتى بعدد معين من الصبايا يكون لها جائزة

مادية...عينية...أى شئ لا أدرى

6)وضع قوانين واضحة للمنتدى وإلزام العضوة بوضع الصورة الخاصة بالشلة وإلزامها أيضا بالتفاعل ((أنا لا أدرى هل هذه القوانين

موجودة ومعلن عنها أم لا ولكنى لم أرها !!!!!!!))

معلش طولت عليكم وزهقتكم بس بالله عليكم تفاعلوا مع الموضوع للأهمية عايزة رأيكم فى اللى قلته وايه الصح منه وايه الغلط

وانتم موافقين على الإقتراحات دى ولا لأه وخاصة المديرين والمسئولييين
نميناس
عضوة برونزية
عضوة برونزية
نميناس

مُساهمةموضوع: رد: شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها    شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Emptyالإثنين أكتوبر 08, 2012 4:47 pm

انا معاكي يا قمر قلباً وقالباً ......
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مُساهمةموضوع: رد: شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها    شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Emptyالإثنين أكتوبر 08, 2012 9:50 pm

انتى تقصدينى عععغ77777777777 كان ممكن حضرتك تقوليلى من غير كل ده
على العموم انا اسفة مكنتش اعرف ****
وبدون زعل******
انا بدخل كل يوم مبلقيش حد من المسؤلين عن المنتدى وكلام العضوة روووووووسا صحيح
سوووووووووورى بس دة راى ولثانى مرة انا اسفة بس انا مكنتش اعرف و ان شاء الله انفز التعليمات
بس انا كمان عندى اقتراح
كلنا نحب حرية الراى فى مجتمعتنا ليش ما ننفز الحرية فى كلامنا مع حفظ الاحترام يعنى ارجو ما تزعلى من كلامى احنا نتغير و نصير افضل عااااااااااااااادى
شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  858356
roooosa
عضوة فعاله
عضوة فعاله
roooosa

مُساهمةموضوع: رد: شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها    شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Emptyالثلاثاء أكتوبر 09, 2012 9:00 am

ايزال كتب:
انتى تقصدينى عععغ77777777777 كان ممكن حضرتك تقوليلى من غير كل ده
على العموم انا اسفة مكنتش اعرف ****
وبدون زعل******
انا بدخل كل يوم مبلقيش حد من المسؤلين عن المنتدى وكلام العضوة روووووووسا صحيح
سوووووووووورى بس دة راى ولثانى مرة انا اسفة بس انا مكنتش اعرف و ان شاء الله انفز التعليمات
بس انا كمان عندى اقتراح
كلنا نحب حرية الراى فى مجتمعتنا ليش ما ننفز الحرية فى كلامنا مع حفظ الاحترام يعنى ارجو ما تزعلى من كلامى احنا نتغير و نصير افضل عااااااااااااااادى
شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  858356

والله أنت عــــــــــــســــــــــــــل مع انى ما فهمتش حاجة من كلامك ههههههههههههههه hjjgkhjh hjjgkhjh
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مُساهمةموضوع: رد: شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها    شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Emptyالأربعاء أكتوبر 10, 2012 1:10 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه مفهمتيش حاجة ههههههههههههههههههههههههههههههه حرام عليكى هو فى شرح اكتر من كدة هههههههههههههههههه بس فعلا عندك حق اصل دة كان فى لحظة غضب هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ضحكتينى و انا متعصبة ههههه
سو.سو
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
سو.سو

مُساهمةموضوع: رد: شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها    شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Emptyالجمعة أكتوبر 19, 2012 7:02 pm

roooosa كتب:
شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Images?q=tbn:ANd9GcRCe-eWreScDHsMvCMiLybA_esTrov4s9mFDTekMoT0uZaIKQjx

شفــــــــــــاك الله وعـــــــــافـــــــــــــاك حبيبتى لا بأس طهور إن شاء الله

ممكن تسمحيلى اقول أمور أخرى أيضا تحتاج إلى مراجعة (((أنا لا أقصد التدخل فى أمور الإدارة تلباتتالب ))) ولكن ليكون المنتدى

بحال أفضل من وجهة نظرى..............

قد يكون كلامى صعب ولكن أرجو أن تتقبلوه بصدر رحب لنصل لحلول أفضل

بســــــــــــــم الله:::

1) أنا ألاحظ دائما ندرة الأعضاء المتواجدين فى المنتدى حتى أن الذين يتواجدوا معروفين وممكن عدهم على الأصابع كما أنى أدخل

باستمرار ولا ألاحظ وجود المسئولين عن المنتدى !!!!!!!

اقــــــــــــتـــــــــــــــــراااااااااااااح

لماذا لا نثبت موضوع تضع فيه كل عضوة رابط صبيتها فى المنتدى بحيث يسهل لكل الشلة التواصل مع بعضها وإذا غاب أحد من

المنتدى نسأل عنه فى اللعبة فإذا وجدت الصبية هذا الإهتمام من الصعب بعدها عن المنتدى

2) موضوع التصويت نرجو التوضيح فيه بصورة أفضل

أنا كنت أصوت ل ((لؤلؤة البحار)) كل يوم وأدعمها أيضا ولكنى لم أجد جدية فى تدعيمها من الشلة الا من القليل

كما انى أتسائل لماذا صبية واحدة لمنصة واحدة؟؟!!! لماذا لا تكون صبيتان مثلا مقسم عليهم جميع المنصات؟!!!!!!!!!

اقــــــــــــتــــــــــراااااااااااااح

أ) ان نعلن للصبايا مثلا ان من ستدعم أكثر سيكون عليها الدور فى الترشيح للمنصة.

ب)أن نعلم كل صبية دورها فى الترشيح للمنصة كى تتحمس ليأتى دورها أسرع...

3)لايوجد مكان للحديث عن الصبايا فى اللعبة ((من تحتاج إلى مساعدة -تحديات -مال-الخ)) أو للأحداث الجديدة فى اللعبة!!!!!!!

4) دعوة صبايا آخرين للمنتدى وكل صبية تأتى بعدد معين من الصبايا يكون لها جائزة

مادية...عينية...أى شئ لا أدرى

6)وضع قوانين واضحة للمنتدى وإلزام العضوة بوضع الصورة الخاصة بالشلة وإلزامها أيضا بالتفاعل ((أنا لا أدرى هل هذه القوانين

موجودة ومعلن عنها أم لا ولكنى لم أرها !!!!!!!))

معلش طولت عليكم وزهقتكم بس بالله عليكم تفاعلوا مع الموضوع للأهمية عايزة رأيكم فى اللى قلته وايه الصح منه وايه الغلط

وانتم موافقين على الإقتراحات دى ولا لأه وخاصة المديرين والمسئولييين

والله انا موافقة بجد و انشاء الله عن قريب هنفذ بس يا ريت بس الاعضاء يهتموا هما كمان ويا حبيباتى ما تدعموش حدا بس ادعموا الشلة اجمعوا اعضاء وكل شئ انا بعرفة ممكن انتوا ما تشوفونى بالمنتدى بس انا بدخل وبراقب اللى بيدعم واللى ما بيدعم وشايفة وعارفة ومصدقاكى بس يا ريت كل واحدة تدعم بجد وهنبقى اقوى شلة بس فى بعض بنات بيدخلوا عشان يكلموا ويهزروا ويتعرفواعلى صديقات ماشى مش مشكلة بس بردوة ما ننساش دعمنا الكلام للكل يا بنات بس ( ادعموا الشلة ) ولوحتى نص ساعة فى اليوم المديرتين التانين مش فاضين وانا والله بس بحاول بردوة انى اكون معاكم لو غبت خليكوا انتوا مكانى وانا عارفة انكوا هتحافظوا على الشلة اوكى ؟؟
katren
عضوة برونزية
عضوة برونزية
katren

مُساهمةموضوع: رد: شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها    شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Emptyالسبت أكتوبر 20, 2012 3:36 pm

انا عوزه اعرف ليه مفيش اجتماع كل اسبوع زي الاول 54555555555555
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مُساهمةموضوع: رد: شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها    شروط جديدة على الجميع العلم بها وتنفيذها  Emptyالأحد أكتوبر 21, 2012 10:38 pm

يا بنات احنا بنعتزر على تقصيرنا وانشاء الله الدخول بيكتر بس اعزرونا علشان الدراسة وانشاء الله بنحاول على قد ما بنقدر ما نقصر

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شروط الشلة
» شروط ألأفلام الهندية
» مسابقة ادارية على الجميع الدخول
» نكتة جديدة وقصيرة كمان