شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♥♥ شلة مكانى بالمنصة ♥♥

الرئيسيةبوابتي أحدث الصورالتسجيلدخول

الصبية المرشحة سو.سو

funcky girl
shosho99
قداري22
mam
سو.سو
Gogo 1
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

الصبية المرشحة سو.سو Empty
مُساهمةموضوع: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالثلاثاء أغسطس 28, 2012 6:33 am

الصبية المرشحة لهاذا الاسبوع هى النائبة سو.سو ...........
رابط دعم الصبية سو.سو : .[size=20] [url=http://g.sabaya.ae/profile.php?id=125845] تم كامل يا قمر [img=http://www.muslmah.net/smile/smile_albums/mno3h/mus-392.gif] رديها ل [img=http://www.muslmah.net/smile/smile_albums/mno3h/mus-392.gif] سو.سو [img=http://www.muslmah.net/smile/smile_albums/mno3h/mus-392.gif] فى الشقه +3 [img=http://www.muslmah.net/smile/smile_albums/mno3h/mus-392.gif] ارجوكى محتاجه صوتك

وياريت كلنا ندعم بيه ...............

رابط اعلان الشلة اهو :-[url=http://g.sabaya.ae/profile.php?id=727118][img=http://picasion.com/pic57/0fd9a0229b52eec6fe657695b2b1ef19.gif]

اتمنى قوة التفاعل وقوة الدعم وفى حالة طلوع الصبية على المنصة سوف يتم تكريم الواتى دعمو ا وشكرا
تحيااااااااتى : المديرة Gogo 1
سو.سو
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
سو.سو

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالخميس أغسطس 30, 2012 11:30 am

نحن نحتاج الى اعضاء اكثر

من المنصة

وانا قد انسحبت لا يمكن طلوعى

لا يوجد احد للدعم

ارجو من المديرة

ان تقوم بطرد مؤقت لكل من غاب ومازال يغيب لفترات طويلة

هناك الكثير منهم

نريد اعضاء نشيطون وليس كاسلون حههههههههههههههههههه
mam
عضوة مشتركة
عضوة مشتركة
mam

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالخميس أغسطس 30, 2012 8:29 pm

هو ايه نشاطاتى فى المنتدى غير انى اضع مواضيع
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالجمعة أغسطس 31, 2012 12:41 am

نشاطك انك تتواصلى معانا فى علبة الدردشة هتلاقيها فى اخر الصفحة ومن خلال علبة الدردشة هاتعرفى كل حاجة وهاتحضرى الاجتماعات وهاتعرفى الصبية المترشحة وهاتعرفى كل حاجة
قداري22
عضوة جديدة
عضوة جديدة

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالسبت سبتمبر 01, 2012 1:38 pm

ان شاء الله حكون موضع الثقـة
جاري الدعم حبيباتي ............
حههههههههههههههههههه
shosho99
عضوة جديدة
عضوة جديدة

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالأربعاء سبتمبر 05, 2012 5:40 pm

من عيووووني ادعمها كل يووم باذن الله دددددددددددددددططططط
funcky girl
عضوة جديدة
عضوة جديدة
funcky girl

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالأربعاء سبتمبر 12, 2012 5:40 pm

علا فكرة انا اوقااااااات كتيييييييييييييييير اوى بدخل ومش بلاقى حد
هنؤه
عضوة مشتركة
عضوة مشتركة
هنؤه

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالجمعة سبتمبر 14, 2012 4:58 pm

انا كل يوم بدخل بس المسؤلين ما بلاقيهم وانا عندى دراسه بس بدخل عشان محدش يزعل فعهههههههههههههههههه اياتبا
اقوحان
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
اقوحان

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالخميس أكتوبر 11, 2012 1:32 pm

ممكن من كل المسؤولين طلب
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 2:29 am

اتفضلى
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 6:32 pm

بانها نسيت ههههههه او مااااااااتت هههههه
اقوحان
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
اقوحان

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالأحد أكتوبر 28, 2012 9:46 am

Gogo 1 كتب:
اتفضلى

ممكن ترشحوا شقتي للدعم بليز انا شقتي جميلا شوفيها اوكي
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالخميس نوفمبر 08, 2012 12:11 am

انا بدعم كل يووم كتيررررر و الله
katren
عضوة برونزية
عضوة برونزية
katren

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالثلاثاء نوفمبر 13, 2012 8:58 pm

Gogo 1 كتب:
نشاطك انك تتواصلى معانا فى علبة الدردشة هتلاقيها فى اخر الصفحة ومن خلال علبة الدردشة هاتعرفى كل حاجة وهاتحضرى الاجتماعات وهاتعرفى الصبية المترشحة وهاتعرفى كل حاجة

طيب انا بفتح كل يوم ومبلقيش حد فاتح ومفيش اجتمعات ولا حد بينزل مواضيع كتير غيري انا وايزال وانا بدات ازهق بصراح قبعت ه
Gogo 1
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
Gogo 1

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالجمعة نوفمبر 30, 2012 6:55 pm

معلش يا كاترين بس احنا مشغولين بالدراسة وانا عن نفسى ولله مش بدخل غير كل اسبوع مرة ومش اكتر من ساعة ظروف الدراسة صعبة اوى معايا
ايزال
عضوة ذهبية
عضوة ذهبية
ايزال

مُساهمةموضوع: رد: الصبية المرشحة سو.سو   الصبية المرشحة سو.سو Emptyالأحد ديسمبر 02, 2012 1:10 pm

Gogo 1 كتب:
معلش يا كاترين بس احنا مشغولين بالدراسة وانا عن نفسى ولله مش بدخل غير كل اسبوع مرة ومش اكتر من ساعة ظروف الدراسة صعبة اوى معايا
طب ما انا بدخل كل يوووم انا اوووولى بمكافئة سبلاسقفا

الصبية المرشحة سو.سو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» العضوة المرشحة لهذا الاسبوع