شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
*@* زائرتى العزيزة عليكى الضغط على التسجيل لأنشاء عضويتك الجديدة وتتمتعى مع اسرتك واخواتك فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة وعضوتى العزيزة هيا ادخلى سريعا ورأى المواضيع الجديدة وضيفى مساهماتك ومواضيعك لتصبحى عضوة مميزة بين اخواتك هيا ادخلى وتكلمى مع اسرتك فى علبة الدردشة هيا يا عضواتى ويا زائراتى فنحن اسرة مرتبطة ونريد المزيد من صبايانا لنعلوا بشلتنا العزيزة هيا للسعى فى شلتنا واهلا وسهلا بكم فى شلتنا شلة مكانى بالمنصة ومديراتها Gogo 1 و السندريلا22 ويرحبون بكم بشدة *@*
شلة مكاني بالمنصة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♥♥ شلة مكانى بالمنصة ♥♥

الرئيسيةبوابتي أحدث الصورالتسجيلدخول

نكته لازم تشفوها

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

نكته لازم تشفوها Empty
مُساهمةموضوع: نكته لازم تشفوها   نكته لازم تشفوها Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 11:43 am

مرة كان في اتنين متجوزين متخانقين بسبب ان الست بتعمل لجوزها كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري. فالراجل سألها: انت ليه بتعملي كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري، فقالتله: انا مش هقولك انا ليه بعمل كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري، فقالها :لأ هتقوليلي انت ليه بتعملي كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري وإلا هاشكيكي للقاضي ،قالتله: حتي لو شكتني مش للقاضي مش هاقولك انا ليه بعمل كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري. فراح الراجل شكاها للقاضي وقاله: يا سعادة القاضي انا مراتي بتعملي كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري ومش عايزة تقولي ليه ، قام القاضي مستدعي الست وقالها:انت ليه يا ست انتي بتعملي لجوزك كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري ؟
قامت قالتله: لأ يا سعادة القاضي انا مش هاقولك انا ليه بعمل لجوزي كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري ، قام القاضي قال لها: قولي انت ليه بتعملي لجوزك كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري وإلا هحكم عليكي بخمسين سنة سجن.قامت قالتله: خلاص يا باشا هاقول لك انا ليه بعمل لجوزي كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري ببساطة ...لاني بحب الفول اكتر من الكشري.
????
زائر
Anonymous

نكته لازم تشفوها Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته لازم تشفوها   نكته لازم تشفوها Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 11:51 am

ههههههههههههههه

نكته لازم تشفوها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكته مضحكة
» نكته مفيش زيها
» نكته جامدة ادة لسه مادخلتوش ادخلو وشافوها واضحكوو هههه